dilluns, 25 de març del 2019

Súper Necesser!

Aquest necesser tan preciós els vaig fer de forma exprés... El petit de casa feia les seves primeres colònies i... AI! no tenia necesser, no l'havia necessitat fins ara! Així que vaig anar al calaix de les robes a buscar-ne una de molt especial que li havia comprat feia unes setmanes pensant en fer-ne alguna cosa a l'estiu.

Aquesta roba de súper herois és de el calaix de l'àvia.  Vaig provar una cosa que no havia fet en l'altre necesser similar a aquest que vaig fer, posar-hi una entretela gruixuda...  El resultat va quedar genial!

Dins vaig triar una roba plastificada llisa vermella, em va semblar que era la que millor hi quedava.


De conjunt amb la roba interior vaig posar una cremallera vermella que vaig decorar amb un súper heroi que em va quedar sencer al tallar la roba... Un tirador gros i bonic amb l'Spiderman no es podia desaprofitar....








El resultat un necesser que m'encanta i amb el que el client va marxar ben content de colònies!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada