dijous, 21 de març del 2019

Ronyonera Cose Conmigo

Aquesta és la meva ronyonera del "Coseconmigo de Uveoriginal " una proposta que ens va fer des del seu instagram. Et passava el patró i el pas a pas en 3 dies. La veritat és que no ho vaig poder fer en els plaços en què ella ho anava entregant perquè em vaig quedar sense màquina. Una setmana més tard acabava la meva.



Ja sabeu que una de les meves peces imprescindibles és la ronyonera, així que m'hi vaig tirar de cap! Amb una loneta preciosa i un texà reciclat va sortir aquesta nova ronyonera.

Vaig canviar una mica la mida de la solapa. La seva era molt més gran i no m'acabava de convèncer.
 
 Té molt bona mida. És més gran que la que faig servir habitualment (i no me la vaig fer jo). A més, té una butxaca que vindria a ser interior molt pràctica! 

Mentre la feia se'm van ocórrer unes quantes modificacions, així que no descarto fer servir altre cop aquest patró tan pràctic i bonic de la Verònica! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada