dimarts, 19 de març del 2019

Porta maquillatge


Fer un necesser rodó de maquillatge, un necesser pomapdour, era tot un repte i més, amb tapa! Però m'hi vaig posar amb il·lusió i sovint, tan sols això, ja fa que les coses rutllin. Després de proves i donar- hi moltes voltes en va sortir aquests petit (aparentment) necesser per portar-hi el maquillatge.


Fora vaig utilitzar una loneta d'estrelles preciosa i molt fineta. Dins una tela plastificada de color rosa. Al mig una entretela gruixuda per amortitzar els cops i evitar que els pintaulls s'espatllin.

A més vaig afegir una tapa, més aviat grossa, per no perdre cap element. Encara que a la fotografia no hi és, finalment hi vaig cosir un botó perquè quedés ben tancat.

Per passar els cordills per estrènyer vaig fer dos traus. Enrecordar-me de com es feien va ser una altre aventura, però al final van sortir!

A la part interior hi vaig fer uns apartats per poder col·locar les coses millor i no haver d'estar remanant quan es busca alguna cosa.

Crec que me'n faré un per mi! Què us sembla?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada