dilluns, 4 de març del 2019

A la Lluna

Després de treballar el projecte de la lluna, el petit de casa tenia clar que volia anar d'astronauta. imagineu-vos la meva cara... Vaig comprar un mono blanc per posar a sota, ajustadet i vaig fer a sobre una jaqueta amb roba de disfressa brillant.



Abans de cosir les peces entre elles vaig anar cosint unes tires brillants platejades i una parell d'insignes, que crec que eren d'aviació però que em van semblar més que potables per la ocasió. No em vaig complicar gaire i vaig tancar la jaqueta (amb un patró una mica improvitzat) amb un velcro amb solapa. Com veieu, el coll és més aviat gros, no li agraden ajustats, però vaig posar un snap perquè quedés fixat i tancat.

Un cop acabada la jaqueta vaig buscar un parell de logos de la Nasa, de la missió a Mart i de l'Apolo XII i el vaig imprimir amb un paper d'impressió tèxtil. Són una solució molt eficaç per aquests casos!

Feta la jaqueta, li vam fer, també una motxilla espacial amb una caixa on hi vam enganxar uns tirants i unes enganxines ben galàctiques.

Per acabar el conjunt, i reciclant algunes coses que teníem, vam posar un casc d'astronauta, unes fundes de patins i uns braços platejats. El resultat final, casolà però molt resulton.

Així que.. FLY ME TO THE MOON...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada