dilluns, 4 de febrer del 2019

12 Mesos 12 Teles

M'uneixo al repte  #12meses12tela  que organitza el @clubmalascostureras y @marujadasdepeluchona a Instagra.  El repte comença el 14 de febrer amb  la segona edició i  acaba el Febrer de 2020. Espero que no se'm facin els 12 mesos curts per tanta feina!

Aquest repte consisteix en triar 12 robes que tens a casa acumulades i que no t'atreveixes a utilitzar per algun motiu : no t'agraden gens, són robes tresor que et fa mena tallar, altres que hi penses i hi penses i no saps què fer-ne, robes petites que fa pena llençar, d'altres que et van regalar i no saps què fer-ne...

Jo he triat aquestes 12. No totes recordo d'on són i algunes no sé ben bé què fer-ne. Si us ve alguna idea seran ben rebudes. Les mirem?


Robes!
1 No recordo on la vaig comprar, però en tinc un retall no gaire gran. És roba de sac estampada, molt bonica.
2 Aquesta roba és de Stracciatella, una  botiga on-line que m'agrada força la varietat que tenen . És una loneta molt fineta. L'any passat me'n volia fer una bossa de piscina, però no va arribar. A veure què en faig al final!
3 Jo diria que la vaig comprar a Stracciatella, però no ho recordo. Hi ha un tros força gran de cotó primet. M'agradaria que en sortís una brusa o una camisa, però no m'atreveixo per si s'espatlla.
4. Aquesta també es dedStracciatella
 Hi ha un retall de mig metre, més o menys i l'estampat m'encanta. M'agrada tan que no sé on utilitzar-la per no espatllar-la.
5 Bonica, oi? Jo diria que la vaig comprar en alguna botiga de robes, però ja fa temps i no recordo on (debeu pensar que no tinc memòria...) i és tan rebonica.... que dubto en què fer-ne... Havia pensat una bossa, però no em convenç la idea.
6 Aquests nuvolets tan bonics em van sobrar d'un altre projecte. La vaig comprar a desfilart, a Girona.
7 M'encanta aquest geomètric rosat que vaig comprar a Teixits Bascompte ( Vic) és una preciositat que em té el cor robat i no sé com fer-la servir sense espatllar-la.
8 Rubyabalorios també ven algunes peces de roba. No són d'una qualitat exceptcional però estan bé. M'agrada però no m'acaba de convèncer en cap projecte.
9 Aquesta roba també és de Teixits Bascompte ( Vic). L'altre dia vaig veure que en diuen estamapt d'home per fer Kimonos en una sèrie de la tele. No sé si serà veritat però és molt bonica i té un tacte increïble!
10 Quan vaig entrar a desfilart a bucar roba per una manta, em va robar el cor aquest estampat. Finalment no el vaig comprar per la manta però me'n vaig agafar un retallet no molt gran. Lo just per treure'm el cuquet i fer-ne alguna cosa divertida.
11 Aquesta també és ruby abalorios. M'agrada molt, però comp que sempre compro robes clares, no sé on fer-la servir.
12 Aquesta última roba és de dreamribbons i té un tacte sedós incrÏble. La vaig comprar per fer-ne una manteta de nadó però finalment no la vaig fer. Me'n volia fer alguna cosa per mi

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada