dissabte, 23 de febrer del 2019

Mitones o mitenes

L'altre dia vaig poder provar un patró de @mirincondemariposas ! Al seu blog, explicava com fer-se unes mitenes per aquells que no ens acaben d'agradar els guants. Us enllaço el blog amb el seu post AQUÍ . Parlant amb ella em va fer arribar el patró i "Et voilà"! no em vaig poder resistir!
 
La veritat és que feia dies que tenia el patró però no trobava cap roba que m'acabés de fer el pes... I de punt, encara menys... és un gènere que treballo poc, però per l'elasticitat que té, era el gènere que m'hi anava millor. 

En fi! De casualitat la meva filla em va demanar escurçar un vestit amb aquest estampat tan divertit i vaig veure l'ocasió perfecte per fer-me aquestes mitenes tan divertides!


Això si, us he de dir que l'alegria em va durar poc... acabats de fer ja van trobar amo... i em vaig quedar sense ells! Hauré de continuar buscant una roba per mi altre cop!

Mil gràcies @mirincondemariposes per compartir el patró!


1 comentari:

  1. Això sempre passa! les coses boniques de seguida troben amo. Ara hauras de cosir-ne uns altres! jajaja una abraçada

    ResponElimina