dimarts, 12 de febrer del 2019

El meu!

Tan cosir porta entrepans i jo no en tenia cap! Què us sembla? A totes ens acaba passant igual, em sembla!
Bé, doncs, s'ha fet esperar, em vaig equivocar al cosir-lo... però finalment vaig aconseguir-ho, ja havia perdut l'esperança, però finalment va sortir!

Us explico la història de la roba, aquesta roba la vaig trobar en un Bazar multipreu i era igual que un bolso-motxilla xulíssim que em va regalar el meu germà i que se'm va trencar de tant fer-lo servir. Quan vaig veure la roba tenia clar que me'n faria alguna cosa però no sabia què. Finalment vaig trobar la idea que buscava.












Per dins una roba plastificada vermella i per fora, aquestes pomes combinades amb un velcro vermell. Una preciositat el conjunt! I encantada d'aquest autoregal!



1 comentari:

  1. doncs si, ja et tocava un per a tu! jajaja encara que no m'he fet el meu! jajjaa així que a veure si n'aprenc. una abraçada

    ResponElimina