diumenge, 24 de febrer del 2019

Pink Rabbit!

Estic totalment enamorada d'aquestes motixlles! Reboniques i súper fàcils de fer! Aquesta motxilla tan "pink" ha anat a parar a una princeseta que fa anys. Espero que li agradi molt!
















Està feta amb roba de dessuadora d'hivern grisa. Com que és gruixuda té un cos molt bonic. Com podeu veure, aquesta vegada els complements són amb rosa (les orelles, la cinta i la cua). Les orelles són ben llargues i amb roba suau rosa. 
El Pom-pom, en aquest cas és comprat així. No és el to rosa exacte però és un to una mica més fort que queda molt bé. 

Vaig fer unes cintes petites amb la mateixa roba per unir-hi el cordillet rosa, també.








Les potes han quedat una mica petites, però estan bé. Les he brodat a mà amb una llaneta prima de fer ganxet. Trobo que les potetes hi donen un toc molt graciós al conjunt.

Us afegeixo un detall del dins. Resulta que estic sense màquina de cosir i vaig fer servir la Overlok de la meva mare per tot. Encara ha estat més ràpid que amb la màquina, així que potser repetiré perquè el resultat és molt polit i curiós. 


Una monada i un regal ben divertit! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada