diumenge, 6 de gener del 2019

Diy de Nadal

L'avantatge que t'agradin les manualitats és poder canviar la decoració amb el que tens i  quatre coses!
Us ensenyo cosetes que he fet, algunes ja les heu vist, però és un recull:






































El rebedor ha quedat així de bufó! El ninot amb un parell de mampares de paper i alguns detallets, ha quedat així de rebufó.

L'arbre el vaig comprar de fusta i el vaig vestir amb uns pompons blancs, verds i vermells. Tot l'arbre acaba amb una floc de neu daurat.
Mireu quin topari més xulo! Amb unes pinyes del montseny i uns pompons va sortir. Tot i que en un primer moment no les tenia totes...  finalment va sortir.  Els pompons i les boles de nadal les vaig enganxar amb cola calenta.






















Amb material que vaig trobar pels voltants i un parell de cosetes comprades, va quedar aquest centre tan bonic. Abans de muntar-lo vaig deixar secar la fusta i les pinyes perquè no es desenganxin. M'encanta!



No em direu que amb tres cosetes no ha quedat un centre moníssim! A mi m'encanta!





















 Aquesta corona reversible amb la que vaig fer un tutorial queda preciosa a la porta de casa per donar la benvinguda!

I aquest pessebre el tenia al cap des de feia molt, i aquest any ha estat l'any!


Una bona pila de cosetes que fan que el Nadal sigui especial.

I vosaltres, us feu la decoració?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada