dilluns, 14 de gener del 2019

Banderoles familiars

Era el primer cop que feia unes banderoles, i tot i que semblaven fàcils, he de dir que tenen el seu què... Això sí! M'he divertit moltíssim fent-les!




Una família propera em va demanar unes banderoles amb el cognom familiar per poder fer un petit "Photocall" divertit, i em vaig oferir per fer-les! Tot i que no desvetllaré el cognom, sí que us deixaré veure com ha quedat tot plegat.

Tot i que veig les banderoles tan precioses que ensenyen la gent que cus, de colors, no m'acabava d'atrevir... així que les vaig fer amb una única roba (una vichy negre) i unes lletres blanques de feltre que hi ressaltaven d'allò més.

Un cop fetes les vaig cosir a una cinta de biaix negre força llarga, per poder-la aprofitar per altres ocasions i  amb uns retallets allargats vaig fer una mena de llaços. Aquí les veieu penjades amb unes llumetes decoratives que vaig fer fa un parell de Nadals. El conjunt va quedar xulíssim i jo molt satisfeta de la feina!

Visca les famílies enrollades!

2 comentaris:

  1. Doncs t'han quedat super bé i la idea del cognom és molt pràctica perquè així tens banderoles atemporals que serveixen per a moltes celebracions diferents! una abraçada

    ResponElimina
  2. Jo sóc força pràctica amb aquestes coses!

    ResponElimina