dimecres, 2 de gener del 2019

Conill a la vista!

La primera costura de l'any ha estat aquesta motxilla que us ensenyo avui i estic més que contenta amb el resultat! Per fer-la he sacrificat un tros de dessuadora que tenia reservada per fer uns jerseis, però espero que en tindré prou amb el que em queda... Si no, haurà estat per una bona causa!




Sempre que anem a un aniversari fem un regal especial, un regal d'aquests únics i que ningú més tindrà, precisament, aquesta és la gràcia de cosir, oi?
El petit de casa tenia una festa i no tenia prou roba de pèl per fer un buf, així que vaig llançar-me  a fer aquesta motxilla que és una preciositat! 
He fet la típica motxilla de fils, amb unes orelles llargues i suaus per una banda. Dubtava si blanc o rosa, però m'agrada com ha quedat el blanc! Al fons de la motxilla hi he posat unes potetes, per fer més real la motxilla. He reprès l'hàbit oblidat del brodat per fer les marques de les potetes amb fil gruixut rosa. Finalment, he cosit una cueta ben divertida. Aquest pom-pom l'he comprat així, tot i que si m'hagués sortit potser l'hauria fet jo mateixa. He de recordar la tècnica...

Em sembla que el resultat agradarà molt! Espero que l'any continuï amb costuretes boniques i divertides com aquestes! BON ANY A TOTHOM!

1 comentari:

  1. M'agrada moltíssim com ha quedat de ben segur que va encantar, no hi ha res com un regal fet a mà únic i totalment personalitzat! el detall de les potes em sembla espectacular. Una abraçada

    ResponElimina