dilluns, 7 de gener del 2019

Calentonets als sofà

Mireu quina manta patchwork pel sofà ens han portat els reis.... 😊😊😊
La veritat és que provar el patchwork era un repte, no ho havia fet mai... però després de vistar desfilar vaig sortir molt animada!!! Em van assessorar en la tria de robes i en algunes idees...d'aquesta combinació, en vaig treure la de palmeres de colors, ja que només n'havia comprat un retallet.  I la roba peludeta... es súper suau!  GRÀCIES!

Mica en mica vaig anar tallant els quadrats (després vaig descobrir que està el truc real d'aquesta tècnica, si estan ben tallats, tots exactament iguals i cuses a la mateixa mida, no falla... jo aquí vaig fallar una mica... )


Com que era el primer no em vaig voler arriscar i vaig seguir el mateix patró sempre, el resultat m'agrada molt!

Alguns quadrats han quedat a la perfecció... 😊😊 D'altres una mica desplaçats...😅😅

Però la veritat és que al final ho he salvat!















Per l'altre costat un pèl blanc preciós, calentó i molt suau!!! La complicació més gran ha estat treballar amb una peça tan gran... trobar un lloc on col·locar-la totalment plana i cosir-ho recta... però al final ha sortit.

 
En acabar i girar-la he fet un repunt a tot el voltant per donar-li cos i que no es moguin les dues robes. Em fa l'efecte que tothom voldrà la manta. Ara sí que ja pot venir el fred! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada