dijous, 20 de setembre del 2018

Visca els 50!

Aquestes corones d'aniversari les vaig fer en un dia de celebració molt especial! Va ser una jornadabmolt especial i calia una corona, encara que fossin la mínima expressió!



Vaig fer-les com a costura express... tota la setmana havia pensat quin detall havia de fer i aquell mateix dia al matí em van venir al cap! Així que no són res de l'altre món i possiblement millorables, però no sabeu com de bé ens van anar pel fet!

Con veieu tenen un cor texà aplicat sobre la roba on vaig dibuixar el número (el temps no donava per més!) Vaig fer-la petita, just el front i poca cosa més i una goma elàstica darrera.

Per acabar un parell de detallets: una flor i un peix. Les dues "cumpleañeras" estaven d'allò més guapes.

Detalls exprés que a vegades calen!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada