diumenge, 16 de setembre del 2018

Regal de naixement!

Feia temps que no cosia un regal per un naixement, sempre són una alegria, oi? Els anterior que havia fet anaven amb tovallola, però aquest, l'he fet una mica diferent i m'he divertit d'allò més fent-lo! Us l'ensenyo i us explico:

Aquest conjunt està format per un ninotet suau, una cinta de pipa, un pitet per les babetes i una bossa de berenar o d'allò que calgui (una muda, bolquers, robeta de recanvi...)



La roba que he triat és una roba de rodonetes de colors amb el fons gris. Trobo que no és una roba ni de nen ni de nena i és molt divertida. La bossa té un cordonet blanc i li he posat una boles de fusta blaves a la punta per donar-li pes, ja que el cordó no és de cotó no no pesa.


En un primer moment vaig pensar fer una petita joguineta quadrada amb cintes de colors per jugar, però després de fer un cop d'ull per la xarxa vaig acabar fent aquest elefantet. És de roba suau per totes dues bandes, les orelles son de la mateixa roba del conjunt igual com la cua. No s'aprecia gaire a la foto, però darrera la cua hi he amagat la meva etiqueta (es veu perfectament per un dels costats) i l'ull dubtava com fer-lo... i finalment he tirat pel dret i hi he posat un snap negre.  

El pitet és molt petit, és més per recollir babetes que per donar de menjar, però cadascú que decideixi. Per un costat té la mateixa roba del conjunt i per l'altre trovallola grisa. Acabat i tancat tot amb un Snap verd.

 Finlament la cinta de la pipa, no gaire llarga, amb un clip metàlic i un snap verd per lligar-hi la pipa.

Aquesta robeta m'encanta i espero que el conjunt també agradi molt!

1 comentari: