dilluns, 3 de setembre del 2018

Mig - Mig

He batejat a aquesta entrada mig- mig perquè ha quedat una cosa estranya, mig cistella - mig bossa... no sé gaire com definir-la! Això sí, pràctic per la piscina!



Per fer-la vaig reciclar la part de baix d'un cistell xulíssim que se m'havia espatllat i vaig posar a la part de dalt una loneta de papallones ben divertida. A l'interior he he posat una roba molt primeta blanca que tenia.

La idea inicial era fer una bossa, però em va quedar una mica més llarga del que m'esperava i vaig pensar: Espera... si hi poso una corda a la part de dalt i unes nanses es pot penjar com una motxilla!
I així ho vaig fer! A dalt hi vaig posar unes petites arandeles metàl·liques. Tot, tancat amb un cordill prim de cotó (la trena no hi passava).







Com vaig poder (per falta de previsió , havia de ser una bossa) vaig fer unes nanses trenades que no van quedar malament.

El resultat... una bossa cistella, o una motxilla cistella o un mig mig... indefinible per mi però espero que molt útil!

Al final ha estat una motxilla amb base en comptes d'un cistell!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada