dimarts, 25 de setembre del 2018

Faldilla de Neoprè

Aquest any em vaig proposar moltes coses, i una d'elles era cosir roba. Em vaig inscriure a la iniciativa "armario capsula" de The sewing recipe i la veritat és que m'ha anat molt bé per aprendre algunes coses (bé, moltes coses)  que no coneixia i alguns truquillos. Us presento aquí una faldilla amb patró Taringerine pattern de @larasanner i @aranlovs que em vaig fer per mi.




La roba és de desfilart i és una roba de neoprè que em va encantar al tacte i amb l'estampat. El resultat no podia ser millor! i a més és totalment atemporal, ja que aquesta roba queda tan ben posada que és fantàstica en qualsevol època de l'any!




Aquest model és molt escaient, ja que té una forma molt bonica i amb les indicacions que et donen queda perfecte!








I pensant amb els retallets que m'havien quedat, encara em va sortir un buf de conjunt per l'hivern!

Molt contenta amb el resultat!

2 comentaris:

  1. És una passada m'he quedat super enamorada, de la tela, de la faldilla i de tot! Ara tinc un culo veo, culo quiero com una casa! una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies! És fàcil enamorar-se d-aquesta roba! És una passada!

      Elimina