dimecres, 26 de setembre del 2018

Per pintar, bata!

Per Nadal els reis em van portar una bata xulíssima i... una que conec se'n va enamorar, així que per aquest nou curs n'he fet una de molt semblant o corro el perill de quedar-me sense la meva! Us recordo que la roba és d'Stracciatelas



Com veieu he combinat la roba de monstres amb una de quadrets liles. La part de darrera és tota de quadrets i la de davant combinada. Hi he posat una única butxaca, grossa, a la part de quadrets i un monstruet a dalt per fer bonic.







La volia sense mànigues, per la comoditat que dóna a l'hivern i m'ha semblat que el millor era fer-li coll a pic. Ara sembla com si li quedés una mica grossa, però quan es posi un jersei a sota li quedarà perfecte!

Per tancar-la no em decidia i he posat un snap de cada color. La veritat és que no he fet mai cap trau i no sabia si me'n sortiria... he anat a lo segur i, a més, la meva és igual i molt còmode!

Ara espero que l'embruti molt i torni amb la roba intacta! Per pintar, BATA!

1 comentari:

  1. N'estic segura que la farà servir i molt a gust! com més bruta quedi millor perquè voldrà dir que l'ha fet servir molt. Una abraçada

    ResponElimina