dilluns, 4 de juny del 2018

Per festes i dies especials!

Aquests dies han estat les festes del meu poble i jo vaig estrenar aquest bolset petit, lleuger i molt pràctic!

La roba és com de sac però amb to gris. És molt bonica, però la veritat és que dóna una mica de feina alhora de cosir-la perquè es va desfent i això complica una mica la feina. A més, no sabia que a aquest tipus de roba no queda l'entretell fixada, per la qual cosa, va quedar amb un tacte suau i moldejable; sense massa cos.

Per la nansa en vaig posar una de pell comprada enganxada a una petita anella que vaig fer amb la mateixa roba. A més, per obrir i tancar la cremallera vaig cosir una petita borla amb un tall de cinta que em va sobrar del detall.

La cinta que està cosida per davant i per darrera, és negra amb un serrellet curt en tons grisos i negres i una banda platejada brillant. No té purpurina però ho sembla.

A la part interior vaig posar un forro amb to crema i l'etiqueta, que...bé...la vaig cosir del revés.... no sé què deia estar pensant... però quan me'n vaig adonar, ja ho tenia tot tancat i vaig decidir deixar-la així... ;)

 L'efecte és molt bonic i ara que ja el tinc estrenat puc dir que és lleuger i no pesa. Com que encara em queda roba, potser en faig algun altre model... 

2 comentaris:

  1. Has de mirar la part positiva amb això de l'etiqueta si ara hi poses un mosquetó et pot servir per penjar-hi les claus... jo sempre les perdo per dins el bolso. Una abraçada

    ResponElimina
  2. Ei! quina bona pensada! ja li poso ara mateix! Gràcies per la idea i pel comentari!

    ResponElimina