dijous, 21 de juny del 2018

Cuidant l'esquena!

Sóc de les que pensa que per l'esquena res millor que un osteòpata... però si a més fas servir altres ajudes, encara millor...
Em van encarregar una funda per aquest coixí lumbar (que he de dir que és una meravella!) i ens vam acabar decidint per una roba que ja heu vist en altres ocasions d'IKEA. La veritat és que és la primera vegada que feia una cosa així, d'on havia d'extreure patró i que no era per mi i no sabia com quedaria, però puc dir que REPTE ACONSEGUIT!



Després de prendre mides, fer patró, tallar, cosir, ajustar, cosir... Em va sortir i em vaig sentir la més feliç del món! Això de ser autodidacta fa que sovint no sàpigues com quedaran els projectes...

Bé, com veieu la roba és molt discreta i bonica.  Com no, vaig posar-hi la meva etiqueta. A la part posterior hi vaig posar una cremallera negre, que anirà genial per rentar-la quan calgui. Espero que vagi molt bé i cuidi molt l'esquena!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada