dimecres, 27 de juny del 2018

No et ratllis i cap a la platja!

Segona bossa que és una preciositat i fineta a més no poder. Està feta amb roba de dreamribbons, lloc web que us recomano si us agrada cosir. Aquesta bossa, igual com l'anterior, està feta amb la combinació d'aquesta loneta de ratlles i una roba rosa fúcia.
Igual com l'anterior, hi ha una butxaqueta exterior feta de la roba interior i amb una aplicació pachtwork. He trobat que aquest era el lloc perfecte per l'etiqueta (no sé si es poden posar aquí però a mi m'agrada)


La nansa està feta amb una trena de tres fils de macramé de 6mm. Passada per un trau metàl·lic de color blanc que no s'aprecia a la fotografia i acabada amb un nus desfilat. Aquest és un dels meus tocs aquest estiu. 


 A l'anterior bossa de platja que us vaig ensenyar, no us vaig dir que es tancava amb un imant, com podeu veure a la fotografia.

 Grossa, suau al tacte, divertida i fresca.... aix... m'agrada tant que me n'hauré de fer una per mi! Així que no et ratllis amb la calor i cap a la platja a posar-se fresc i a gaudir de l'estiu!
A la platja hi falta gent!  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada