dilluns, 23 de juliol del 2018

Vamos a la playa... oh,oh,oh!

Teniu ganes de platja? Jo sí!! L'any passat la funda del para-sol va dir prou i va quedar trinxada, així que tenia pendent fer-li una de nova... em va sobrar un tros molt llarg de la cadira que vaig fer i em va sembla que era una roba perfecte! Discreta, alegre, resistent...


La veritat és que és una costura que no té gaire secret! A la part de dalt hi vaig fer un espai per passar-hi una cinta. Si us fixeu a la fotografia hi vaig cosir uns trossets a de punta a la roba perquè no s'escolés pel forat amb tanta facilitat i... et voilá! 

  Per cert, la cinta de penjar i la de tancar és la mateixa... una cinta d'espiga petita, molt resisten i suau, que tornant de la platja, tens la pell sensible i s'ha de pensar en tot!
Ara ja només cal que el sol ens acompanyi per poder-la lluir de camí a la platja! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada