dilluns, 25 de juny del 2018

Rum, rum... motxilla!

El meu fill petit em va fer un encàrrec: mama, necessito una motxilla pel casal!
I a mi em van faltar cames per posar-me a fer-la! El resultat, una motxilla motoritzada  i més petita del que sembla a la imatge.
Com veieu he combinat loneta de motos antigues amb texà i el resultat he estat ben divertit i, em sembla, que ben resistent! La cremallera la vaig posar vermella perquè ressaltés. 
 Davant li he fet una butxaqueta sense tancar. La idea és posar-hi una ampolla d'aigua o mocadors, allò que es necessita tenir a l'abast.
Dins he posat una roba de ratlles blanques i grises força discreta. I les nanes de nylon per motixlles, negra amb una ratlla taronja La veritat és li dona un toc una mica, mica diferent.

I ara que comença l'estiu... al casal estrenant motxilla!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada