dijous, 17 de maig del 2018

XXL!

Mireu, aquesta costura no és la més maca del món, però sí que és la més pràctica del món! Si més no per a mi!!!!
 No sé si us passa, però no tenia un cistell per recollir la roba i dur- la fins a la rentadora i tal com ho feia, era poc pràctic! Se'm va ocórrer la idea de fer una bossa per portar-la més còmodament i que quedés tot endreçat. 

Vaig trobar una roba semblant a la de fer bosses portavestits i em va semblar ideal per aquesta labor. Té una mica de cos, és discreta, soferta, fàcil de tallar i de cosir... vaja, que tot eren avantatges!!!













Un cop feta la bossa li vaig afegir dues nanes ben fermes amb uns trossos que tenia guardats "per-si-de-cas"! (com totes, no? ) i vaig posar uns Snaps a dalt de tot per si l'havia de tancar (de moment no ha fet falta!)


I com ja sabeu, m'agrada posar sempre un toc final i vaig improvisar unes lletres  que vaig posar en forma d'aplicació en una de les cares de la bossa.

La veritat és que jo la faig servir la roba bruta però amb la mida que té ( 1m x 50cm aprox) pot tenir infinites utilitats... guardar-hi els nòrdics o la roba d'hivern, com a bossa de joguines... 
I tu, quina utilitzat li donaries? 


1 comentari:

  1. En una bossa així i cap ben bé de tot!Les costures pràctiques són totalment imprescincibles! i aquesta t'ha quedat ben lluida. Una abraçada

    ResponElimina