dissabte, 15 de febrer del 2020

Un altre intent!

Tot i suar la gota grossa per fer la meva primera #derenderersak, sabeu que no sóc una persona que es rendeixi fàcilment, vaig animar-me a fer un altre intent per a la meva filla amb una roba que li tenia el cor robat! I quina va ser la meva sorpresa que aquest cop la cosa va ser bufar i fer ampolles!!!
 



La veritat és que la roba és una preciositat i poca cosa li cal perquè llueixi. A dins vaig aprofitar una roba verda de topus que no és que hi combini especialment però que li dóna un contrast genial. I aquest cop, animada i tot, vaig fer una butxaca interior que anirà genial!














El resultat no pot ser més xulo i la destinatària està contenta. Ha estat donar-li i ja l'ha estrenat! Com a crítica, dir que la cinta de les nanses ha de ser més forta... per tant, n'hi hauré de fer una altre amb unes tires millors!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada