dissabte, 15 de febrer del 2020

I no hay dos, sin tres...

Doncs si, com diu la dita: "No ha dos sin tres..."  i aquí va la tercera bossa derenderersak !!!! Us sona, oi? si, si... s'assembla molt a la que em vaig fer per a mi fa uns mesos... aquesta és una mica diferent de dins però igualeta per fora!

 En aquest cas els detallets són força semblants, tan sols he afegit uns trossets de tela a les cremalleres com a tirador. És més fàcil obrir-les així!



Finalment, a dins, una roba més ataronjada, i una butxaqueta a dins, que sempre és de molta utilitat i que a les altres motxilles no havia fet! dues novetats, tiradors i butxaquetes que em fan adonar que ja vaig dominant el patró d'aquesta motxilla!

Sabeu què és el que més m'agrada de fer regals d'aquest tipus? l'abraçada que rebo! En aquest cas, una d'aquelles d'emoció i de veritat!!! Fan molta il·lu!!! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada