dissabte, 22 de febrer del 2020

Amics invisibles especials!

Aquesta súper bossa de súper dones famoses, ha estat per la meva súper amiga invisible! La vaig facir de coses bones i molt eco, vaig oblidar de fer la foto, però us ensenyaré la bossa que les acompanyava....



Vaig tornar a utilitzar un Emodel inspirat  en el de @makingpatternsfly (instagram). Ja l'heu vist anteriorment, aquest model, i dubtava molt si utiltzar-la amb aquesta roba, ja que amb estampats tan grans... em fa por que no es vegi bé, però un cop acabada em va semblar que era un encert...  Per una banda vaig utilitzar la loneta de grans dones i per l'altre un texà negre que tenia.

El forro de dins es pot apreciar una mica a la butxaca, és rosa i blanc, preciós i molt finet... A més vaig afegir una cinta per poder-hi posar les claus i no perdre-les (molt important en bosses de mestres)

Finalment, i com podeu veure, la nansa la vaig posar negre tot i que la meva idea inicial era una altra...

En conjunt, una monada de bossa, que crec que tornaré a fer, però aquest cop per a mi!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada