dimecres, 5 de febrer del 2020

Bomber!

Us presento avui una peça que em fa especial il·lusió!!! En primer lloc perquè feia temps que la tenia apunt però parada (no m'atrevia a tallar la roba per si no em sortia) i en segon lloc perquè no tenia un patró clar i això encara em neguitejava més... En fi, com tot, el dia d'aquesta roba va arribar i... n'ha sortit la meva nova i única bomber!



Us explico... no tenia un patró, vaig veure un tutorial de ohmotherminediy i un altre de pattydoo i vaig pensar que no podia ser tan difícil...  Vaig començar fent la base d'una dessuadora de la Pattydoo que anava amb caputxa, però sense aquesta... també vaig afegir unes butxaques laterals, just a la costura d'unió. Vaig utilitzar una roba de sarga que tenia i emcombinava bé.

La cremallera em va sortir a la primera (sort! Són la meva petita creu... em fan patir molt) i vaig anar posant els punys i el baix amb roba de puny que tenia guardada. Després el coll, que aquest si que vaig mirar molt atentament en un tutorial com posar-lo dignament...

Finalment vaig anar sobrefilant totes les parts i... llestos! Bé, en realitat havia de posar una peça interior de reforç a la cremallera, però no em vaig  atrevir... Em va semblar que era arriscar molt la meva sort!

En fi, un resultat millor del que m'esperava i que lluiré molt i molt cofoia!

1 comentari: