dilluns, 13 de maig del 2019

Un altre conjunt d'elefants!

Ja us vaig explicar que el conjunt de l'elefant no seria l'últim! I aquí teniu el segon!

La manta està feta amb una roba preciosa que vaig comprar al Hand Made, però no recordo on, perquè si ho sapigués, en tornaria a comprar, és preciosa!
Darrera hi vaig posar un minky rosa. Comparada amb l'altre gris que vaig fer, aquesta li dóna més llum a la roba. En aquesta ocasió, la manta també és prima, d'entretemps, per les dates en què ens ha arribat aquesta preciositat.


El conjunt portava un ninotet de roba suau i les orelles fetes amb un quadrat d'entretela de Dream Ribbons. Molt suau també! M'agrada tan aquest elefant, que repetiré ben aviat, ja us l'ensenyaré!










En resum, un conjunt preciós que va agradar molt i que de ben segur que s'utilitzarà moltíssim! Felicitats i benvinguda!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada