dimecres, 22 de maig del 2019

Descobrint el paer piecing!

Seguint a Amarar Creacions vaig veure que estava organitzant un grup i un repte per fer paper piecing fent unes figures d'origami. Rapidament m'hi vaig interessar i en un tres i no res estava seguint els seus tutorials pas a pas per fer el meu ocellet.

La veritat és que és una tècnica molt vistosa i gens difícil!
Vaig triar dues robes vermelles del calaix dels retalls... Ja sabeu que tinc debilitat pel vermell!

A mida que vaig anar muntant les peces em vaig adonar que cosir sobre un paper ajuda molt a anar recta i que tot quadri (cosa que ajuda molt!)

Un cop cosides les dues seccions, tan sols quedava unir-les!














I "Et voilà!" Amb un petit repunt tot unit!
Mireu que bonica! La veritat és que la mostra tenia el fons llis i crec que és una bona decisió triar-lo així...

Així que repetiré amb un fons llis i un color diferent! Ja tinc excusa!

















Un cop fet el quadrant, ja només quedava pensar què en faria... i quan el vaig veure tan quadradet, em va semblar que la millor opció era fer un agafador gruixut! Així que vaig buscar una tela de ratlles vermelles i blanques, vaig posar-hi una wata groixuda i un biaix vermell. La veritat és que el biaix va quedar posat una mica així, així... però el resultat em va encantar!
I per la cara que van posar els de casa, va agradar!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada