dijous, 23 de maig del 2019

Nova màquina... nova funda!

Mireu quina preciositat de funda que m'he preparat per la meva màquina nova!


















Amb aquesta costura mato dos ocells d'un tret! per una banda tinc funda personalitzada per la màquina nova  i per l'altre gasto una de les robes del meu repte de #12meses12telas de @marujadaseluchona.

La veritat és que no se m'hauria passat pel cap fer servir cap altre roba... us heu fixat en l'estampat?

Aquesta nova funda l'he volgut personalitzar encara una mica més hi he fet unes lletres en forma d'aplicació amb les inicials del meu blog. L'ocasió bé s'ho valia!

A dalt he fet un forat per la nansa i per poder-la moure sense haver-la de destapar... que si no cau el pedal o el que hi amaguis dins...  L'he reforçat i hi he fet un repunt.

Ara si que llueix posada a l'espai de cosir!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada