dilluns, 27 de maig del 2019

Pikis o mitjons invisibles

Mirant per aquí i per allà, vaig trobar una noia que es feia els pikis, es diu My Golden Thimble, la trobareu a youtube i a instagram i la veritat és que val molt la pena. Em va semblar molt fàcil de fer, i a partir del seu patró  el vaig ajustar ja que el seu era molt baix i petit. I... així vaig aconseguir el meu primer patró!

És una mica d'estar per casa, però us l'adjunto aquí per si algú ho vol intentar.

 Em va semblar una idea estupenda per poder aprofitar els retalls que tenia de fer buf i així anar buidant el meu calaix de trossos i trossets, no us passa? Mireu què me n'ha sobrat... Quasi res!!! Així dóna gust!













Un cop ajustat el patró vaig fer els meus primers pikis com Déu mana, i em van semblar fantàstics i molt còmodes! Així que... no me'n vaig poder estar i amb un altre retall vaig repetir..

Mireu quins pikis més xulos de balenes que me'n van sortir!




La veritat és que són fantastics! Còmodes i molt divertits, els que venen son llisos, blancs o negres i poca cosa més... En canvi aquests...!
Us deixo aquí el vídeo tutorial!



A veure si alguna s'anima! I si l'excusa és que no tens aquest tipus de roba... busca al calaix de les samarretes i segur que en trobes una de vella amb què ho pots provar. 
I si finalment t'animes, que espero que si, etiquèta'm a instagram i xalaré d'allò més veient-los! @quantinctemps.

1 comentari: