dilluns, 8 d’octubre del 2018

Mocador amb vora de ganxet

Els que em coneixeu sabeu que el ganxet no és una de les coses m'agrada més, però de tant en tant... em ve de gust! Em vaig comprar aquesta roba prima a Stracciatelas per fer-me'n un mocador de coll (el meu complement ideal a l'hivern) i quan la vaig tenir a les mans, em va venir de gust fer-li una vora de ganxet de color groc.

La veritat és que no és la vora més treballada ni perfecte del món, però a mi m'encanta com ha quedat el resultat. Quan vaig fer-ne aquell altre de gatets amb la vora rosa, ja vaig dir que me'n faria un per mi... i la veritat és que ha tardat però al final me l'he fet!

 Vaig fer una vora senzilleta a tot al voltant i em va sembla que unes borles li quedarien bé, li donarien pes, farien que no s'aixequés tant... i així mateix ho vaig fer, amb el mateix fil. És la primera vegada que en feia i no estava segura del resultat!
 A més, fent el mocador vaig descobrir una "pata" per fer costures invisibles o molt arran al marge que em va anar molt bé per fer-hi a sobre la vora de ganxet.


I per vosaltres, quin és el vostre complement ideal?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada