dissabte, 27 d’octubre del 2018

Bag to Change

Per celebrar els 4 anys del meu blog i el de aventures i desventures dels 30 vam organitzar un intercanvi que vam anomenar bag to change (bosses per canviar, o una cosa així). La veritat és que vam tenir molt bona rebuda de la proposta i s'hi van apuntar moltes noies i un noi d'arreu de Catalunya. Molt emocionada encara per la rebuda i per com ha anat tot gràcies a l'ajuda de la Marta, us ensenyo la bossa que vaig cosir per la Iolanda (d'un rebost ple de somriures).

No sé si finalment he encertat, espero que sí, però aquí la combinació que vaig triar.
Vaig dubtar molt i molt fins que vaig trobar aquesta roba estampada de fulles. La vaig combinar amb un texà negre i dins dubtava si posar un forro blanc o de quadrets.... Finalment em vaig decantar pel de quadres perquè em va sembla que seria més net que un de blanc. 

Aquí teniu la bossa que en va sortir directament cap a un poblet de Lleida! Espero haver encertat amb la combinació... que no era fàcil quan no coneixes a la persona. 



Era indispensable que tingués forro per tenir un acabat bo. Com veieu els quadres hi quedaven força bé i vaig aprofitar per posar una butxaca interior, ideal per no perdre res o perdre-ho tot a dins... depèn de com us ho mireu... A més, hi vaig posar un detall que ja us explicaré en una altra ocasió! 


El tancament el vaig fer amb cremallera. La veritat és que aquest tipus de tancament no sé si es fa ben bé així, però queda prou bé i és de collita pròpia... tot i que ja ho devia haver inventat abans algú... Una cremallera, però, sempre va bé perquè quedi tot recollit, no perdre res  i per més seguretat... Això si, us he de confessar que són la meva creu... les cremalleres i jo no som gaire amigues.... 

Finalment, i com no, no hi podia faltar un detallet d'aquests que m'agraden tant i que sempre hi poso... una cinta amb els mateixos tons taronges de l'estampat i un botó folrat amb la mateixa roba.  Tot i que a les fotografies no s'aprecia, la nansa és de nylon negre amb una ratlla taronja molt fineta.


A mi la combinació m'encanta i espero que la seva pròxima propietària també!  Bag to change!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada