dijous, 11 d’octubre del 2018

Arrecades de texà

Aquesta entrada serà breu però descobrireu moltes coses!
Durant l'estiu vaig provar de fer arracades de roba i la veritat és que em va encantar el resultat. Quan les vaig publicar, la Marta, d'aventures i desventures dels 30, va dir mig en broma, mig en serio que en volia unes i això mateix vaig fer. En vaig preparar unes per ella de ben boniques.


A la roba texana i vaig afegir la de lletres que tan m'agrada i les vaig posar en forma de molinet amb un brillantet al mig. El tancament és petit però penja una mica.

 La Marta les va rebre el dia que ens vam conèixer, fa ben poc! Encara que no us ho creieu, vam organitzar el #bagtochange sense coneixe'ns personalment i essent una de cada punta de Catalunya!!!  Alicia de @ganxetades va fer un canvi de mans ja fa algun temps i ens vam conèixer llavors; i mica en mica, sense adonar-nos-en la nostra amistat virtual va anar mantenint-se i creixent fins que vam organitzar tot aquest bonic embolic del que moltes formeu part.



La presentació va ser un èxit i li vaig poder entregar aquest detallet de molinet. No sabeu la  il·lusió poder-li donar personalment! Les altres arrecadetes, me les vaig quedar jo, ben sencilles però molt boniques, també!

Així que ara ja sabeu per a qui i quan eren! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada