dimarts, 16 d’octubre del 2018

Conjunt de feina!

Aquest any vaig començar el curs amb un nou conjunt de bossa i funda de llibreta! La funda de llibreta ha estat el 3r intent!

Aquesta roba que vaig comprar a Jan et Jul ja fa algun temps i tenia claríssim que en volia una nova bossa. S'ha fet esperar però per fi la tinc i amb una funda de llibreta de  conjunt!  A més, en una fira de manualitat vaig poder comprar nansa de cuir en to marró i negre i la vaig utilitzar en aquest projecte. Què us sembla?





La bossa és una Tote Bag normal i corrent, amb un forro de color granate a dins i una nansa de cuir negre. El tancament l'he fet d'una manera que no l'havia fet mai, i tinc clar que repetiré perquè m'agrada molt el resultat.





Faig un breu resum, a veure si em sé explicar i ho enteneu...
He cosit  la cremallera negra a dos rectangles de roba una mica més curts que l'ample de la bossa. Al final de la cremallera, he cosit dos quadradets de roba i un cop fet, he cosit tot el conjunt a la bossa.






A fora vaig inventar una flor, aprofitant un retall de roba granate amb un zig-zag petit i un forat al mig, on vaig fer coincidir un cercle. A mi el resultat m'encanta!
Com que quedava roba (i encara me'n queda una mica) faig fer-me una funda de llibreta per les reunions de l'escola. Vaig fer-la combinant la roba estampada amb la llisa de l'interior de la bossa. A fora, també vaig fer una butxaqueta per posar-hi un boli i un regle. A diferència de les altres que he fet, em va quedar una mica més grossa i he detectat que no va tan bé, ja que es mou i és incòmode...


 








Doncs conjuntent fet per començar aquest curs 2018-2019!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada