diumenge, 26 de gener del 2020

Porta Entrepans de maduixetes


A dins una roba ben xula vermella! i una combinació que a mi em té el cor robat! A més, aquesta costura forma part del meu repte #12meses12telas de marujadasdepeluchona.

Mica en mica, vaig arribant al final del repte!!! Us ensenyo un porta entrepans en què he utilitzat l'últim retall d'aquesta roba que tantes alegries m'ha donat! Aquest era un encarrec, però tan rebonic, que me l'hauria quedat jo!


A l'interior hi vaig posar una roba de color crema amb floretes amb textura de forro interior i recobert amb plàstic alimentari. Aquest Nadal l'he començat a utilitzar i m'encanta!
 
El velcro el vaig posar vermell, ja que em semblava que hi combinava millor que el blanc. I com no, la meva etiqueta, que per una vegada va quedar mínimament ben posada... perquè... després de tot el que cuso, i les etiquetes o me les oblido o queden mal posades... 😂

Esmorzar saludables i amb embolcalls ecològics!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada