dimarts, 21 de gener del 2020

Bagtochange 2019

Organitzar, pensar, fer el bagtochange és tota una peripècia que dóna moltes alegries, però també algun que altre mal de cap... Aquest any vam rebre una allau de sol·licituds per participar i vam omplir la previsió, 50 places, en 4 dies... una bogeria! En total hem participat 52 persones precioses amb unes mans espectaculars!!!

Rebre tantes sol·licituds alegra molt, però també fa patir, sobretot per si totes les bosses van arribant o no... i sempre n'hi ha alguna que ens fa patir moltíssim... aquests any dues ens ha fet patir molt i molt... i correus, també!!!

Agraïr l'enorme participació de les illes Balears i de la Cèlia, de Sevilla, que s'ha unit a nosaltres en aquesta boja aventura! Bé, tot i els entrebancs, contentes, molt contentes i amb ganes de repetir...

Per qui no sàpiga què és el bagtochange i resumint, és com un amic invisible on es tracta d'enviar una totebag a una altre de les participants, que a vegades toca a algú que coneixies... o sovint no! Iniciativa que he compartit amb @aventuresides30 ja que ens vam conèixer en un intercanvi costuril i d'allà en va sorgir una bonica amistat. En el meu i el seu perfil d'instagram podreu veure moltes fotos de les totebags que aquest any s'han compartit, i acontinuació us ensenyaré la que vaig fer i vaig rebre jo!

Amb aquest embolcall la vaig enviar jo, aquest any havíem d'enviar la bossa i un producte de Km 0, de la nostra zona... així que vaig preparar una minipanera...
Una capseta amb pomes d'Arbúcies, mel d'Arbúcies i del Monseny i Jaumets de Sant Hilari (els veïns) A més, una totebag amb inspiració a @makingpatternsfly , una cinta per les claus o pel que es vulgui i un necesser petit!


 Dins una roba fosca amb flors preciosa, que en un altre post us ensenyaré que forma part del repte 12meses12telas. I una nansa ampla de cotó blau fosc. Li vaig enviar a @albacadaques i em sembla que vaig encertar...


Ara us ensenyaré la preciositat que vaig rebre jo de @gemitul ja tan sols amb el paper i el missatge ja em vaig quedar embadalida... però quan el vaig obrir i vaig veure la preciositat que hi havia dins... 
Mireu quin pack més súper complert! Una bossa amb un estampat preciós i cremallera! Un monederet ideal, una roba i una cremallera i una xocolata negre, que... mmmm... em va encantar!



En fi, una experiència preciosa, que possiblement repetirem un altre any més... !



2 comentaris:

  1. Un gran resum!!!! Va ser genial, divertit i gratificant. Em va encantar participar-hi i.... no he parat de fer bosses!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que bé !!!! No saps l'alegria que em dones! Gràcies per participar, t'esperem l'any vinent!

      Elimina