dimarts, 21 de gener del 2020

La meva motxilla nova!

Aquest estiu he anat veient com tothom es feia la seva motxilla #derenderersak i com jo tenia el patró localitzat però no m'acabava d'atrevir... després vaig veure un monogràfic xulíssim per fer-la i no hi vaig poder anar... així que finalment i amb l'ajuda del traductor em vaig llençar de cap a intentar-ho! I el resultat va ser la meva nova motxilla.


























La veritat és que al principi no les tenia totes i el manual escrit era força emblicat per mi, però més tard vaig descobrir els vídeos que @_meinanderesich havia posat al seu perfil d'instagram i això em va animar molt més!

Com veieu per fora vaig posar una roba d'Ikea que em va enamorar des del primer moment i per dins una de quadrets, que casulament també és d'Ikea però de fa molt més temps!

He de reconèixer que entre mig vaig tenir molts i molts entrabancs amb la cremallera, que intentant posar-la vaig espatllar la màquina i tot...i després d'estar apunt de desistir, finalment me'n vaig ensortir! no sense suar la gota grossa però orgullosa d'haver-ho aconsegit!

Mirant tot plegat en positiu, potser repetiré i tot!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada