dijous, 24 d’octubre del 2019

Bolso Miau!

Quan ja has fet tants regals cosits, et poden passar dues coses, que ja hagis fet tot el que sabies o que se t'acabin les idees... i això és el que em va passar amb aquesta costureta... Em faltava una idea "original" i no sabia què fer... així que em va venir al cap una foto que vaig veure una vegada i vaig provar-ho... i mireu, aquí hi ha el resultat!!!


Amb una roba de dessuadera gruixuda i una roba estampada vaig convertir un bolsito en un bolisto miau!


Per les orelles vaig fer servir una roba rosa, i com a nas un botonet rosa. Com veieu, vaig brodar els ulls, primer amb la màquina i després en vaig repassar la boca a mà amb un fil més gruixut.

A dins vaig posar una roba de fulles que em va sobrar d'un projecte anterior i el vaig tancar amb una cremallera blanca. Finalment, per acabar, no em vaig complicar gaire amb la nansa, ja que no sabia ben bé la mida... vaig optar per posar una corda i així seria més fàcil d'escurçar si no havia encertat!

Què us sembla el bolso miau?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada