dimecres, 6 de novembre del 2019

Conjunt per l'escola

Amb aquest conjunt que vaig fer durant l'estiu vaig acabar l'últim retall de roba d'unicorns que em quedava. Totes les coses que he fet amb aquesta roba van estar un èxit rotund! i per poder-la estirar una mica més, la vaig combinar amb una roba de ratlles.

Gràcies a aquesta combinació, vaig poder-ne treure una motxilla de cordes i un porta entrepans  Tot i que no es veu a la foto, per dins li vaig posar una tela plastificada de color fúcsia igual com el velcro. 

No n'estava del tot segura de la combinació, m'encanten les combinacions que veig però jo no m'acabo d'atrevir... però quan vaig veure la bossa acabada, em vaig alegrar molt d'haver-la fet d'aquesta manera!

Espero que la facin servir molt!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada