diumenge, 20 d’octubre del 2019

Benvinguda Abril

Fer regals per a petites que arriben al món sempre és una alegria. La delicadesa i l'estima amb què es preparen no tenen preu! I la cara que fan el receptors, encara menys! Avui us ensenyo un regalet que hem peparat per l'Abril amb tot el 💗 del món!

El conjunt està composat per una manteta, un elefantet (típic ja en els meus regals) i una cinta per la pipa i una garlanda amb el nom.

Per fer-ho tot plegat he fet servir una roba de nuvolets però en rosa. El rosa és molt típic pels regals per a nenes, però en aquest cas m'ha semblat que s'hi esqueia.  En aqust cas, la manta l'he revestida amb un polar blanc, ja que l'Abril viu en un lloc fred i val la pena tapar-la bé!
La garlanda de lletres era la primera vegada que la feia. En principi vaig utilitzar les plantilles de les lletres del taulí que tenia i la primera idea era unir-les a la cinta amb unes agulles d'estendre roba petites, però quan ho vaig veure no em va agradar i ho vaig acabar cosint. El que vaig posar al mig no era entretela i el resultat em va agradar...
Finalment, l'elefantet i la cinta per la pipa!
Així que ara que per fi, ja hem entregat el paquetet, us l'ensenyo ben contenta de veure amb l'alegria amb que es reben!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada