dissabte, 28 de setembre del 2019

Brusa Súper Fàcil!

Us presento una brusa súper, súper fàcil de fer i molt resultona. Per fer-la vaig utilitzar una de les robes que vaig triar pel meu repte #12meses12telas de  @marujadasdepeluchona 





Aquest tipus de brusa gairebé no necessita patró i el resultat és més que agrait. Si bé és cert que s'ha de triar una roba amb no gaire cos per fer-la perquè quedi espectacular. En un primer moment vaig pensar que estaria bé posar-li un cinturó, però un cop provada, vaig decidir-me per portar-la sense.

























La volia fer una mica més llarga, però un cop provada, em va semblar que a l'alçada de la cadera era la mida ideal per a mi.


Per acabar el coll vaig fer un petit llaç amb la mateixa roba. Què us sembla?
Fàcil, ràpida i pràctica!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada