dilluns, 16 de setembre del 2019

Totebag Cuidem el Món

Aquest estiu he cosit molt per reduir residus, plàstics... en definitiva per cuidar el món una miqueta més i millor...
Us ensenyo aquí un regalito que vaig fer amb molta il·lusió, una totebag plegable, per anar a comprar.

 La roba, era l'útim retall que em quedava! L'he utilitzat en molts projectes i sempre ha quedat preciosa... si la torno a trobar, segurament repeteixi!
A dins vaig posar-hi una roba a quadrats beixos i blaus... sense butxaca, ja que és per anar a comparar o transportar-hi coses d'un lloc a l'altre...

 A fora si que hi vaig fer una butxaqueta, sempre va bé ... Les nanses de cinta d'espiga, suaus i amples, ideals per transportar una mica de pes.

Finalment, vaig optar per fer-la plegable i poder-la dur en qualsevol racó llesta per utilitzar!

I tu? quins gestos fas pe nostre planeta?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada