divendres, 9 d’agost del 2019

Samarretes màgiques!

Aquí us ensenyo les tres samarretes màgiques que em van sortir del tros de roba màgica que vaig comprar aquest estiu.
En realitat la vaig comprar pels meus fills però jo no em volia quedar sense ella, així que vaig fer una mica de trampa (ara us ho explico) i me'n va sortir una per mi.

Aquí hi ha la que vaig fer per nen. El coll és una mica gros però és perquè sempre es queixa que totes li tiven. Amb aquesta no hi ha problema! Com a patró en vaig triar una de seva que em va servir de model.

Aquesta és la que em vaig fer jo. Per tal que me'n sortissin dos, quedaven una mica curta. A la  meva filla li era igual, però a mi no, així que vaig afegir una tira inferior amb amb les ratlles en una altre direcció i ho vaig tancar tot amb un llaç. El resultat m'encanta i l'estic portant moltíssim!

Per cert, també és el patró inventat... vaig agafar la mida d'una samarreta meva i vaig afegir el llaç sense saber gaire com quedaria!

Aquí us ensenyo les robes amb detall.

Jo pensava que aquesta roba ja la coneixia tothom, però es veu que no... cada dia sorprenc a algú!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada