diumenge, 4 d’agost del 2019

ECO - Regals

Sovint, el detall significa més que el regal en sí, i això és el que espero que hagi passat amb aquest detallet.

Com veieu he fet servir aquesta tela estampada tan preciosa amb uns retalls de tovallola blanca  gruixut i molt suau.
















A més, forma part del meu repte #12meses12telas de @marujadasdepeluchona , crec que hauré de posar el turbo per acabar a temps amb el repte, però de moment vaig fent sense estressar-me!







He agafat la mida d'aquesta capsa tan bonica que vaig trobar i amb un missatge preciós que deia:

"ERES TAN DULCE QUE CON SOLO MIRARTE ENGORDO" 

Per tal que quedés just a la mida vaig fer una plantilla de la base de la capsa , que un cop cosit s'empetitia una mica i quedava just a la mida.








En principi en volia fer uns 7 (un per cada dia de la setmana) però finalment vaig acabar-ne fent molts més, per tal de deixar la capsa plena fins dalt.
Espero que aquest regal handmade i amb missatge hagi arribat directament al 💖





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada