dimarts, 13 d’agost del 2019

Lletres del Taulí

Els que em coneixen bé, saben que sempre que puc participo a les campanyes solidàries que es van presentant. Aquesta em va arribar ja fa temps però no tenia prou temps per posar-m'hi. Ho vaig posar a la llista de deures per fer a l'estiu. I, per fi, ja les tinc! Aquestes i moltes més! Aquest és tan sols una mostra de com queda  l'abecedari 😊

Pels que no coneixeu la iniciativa de les lletres del taulí, us recomano que mireu el perfil d'instagram de @theimaginery, però aquí us deixo un resum.


Així que amb el meu calaix de retalls i tota la guata que tenia guardada... van sortir un total de 89 lletres! 
He de dir que es fan molt ràpides i el més entretingut és tallar-les... però m'ha agradat la idea! Així que tingui guata un altre cop, tornaré a fer una nova tanda de lletres per la UCI. 

FELICITATS PER LA INCIATIVA!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada