diumenge, 4 de juny del 2017

Vamos a la Playa...

Aix... quines ganes d'estiu, de vacances, de relax... oi?

Arribi quan arribi, ja ho tinc tot apunt per marxar a la platja o a la piscina, qualsevol lloc és bo per desconnectar, oi?




Vaig comprar aquest cistell gros amb dues nanses grosses i dues de petites pensant que seria la meva nova bossa de la piscina. Vaig anar rebuscant què tenia per casa i vaig trobar aquest "pareo" que fa temps que no utilitzo, tot i que m'encanta i un penjoll de fusta que m'hi anava perfecte!

Mica en mica vaig anar trobant el que necessitava i el resultat ja el veieu! Amb el pareo i un cordó de color lila he fet una tapa per deixar menys a la vista el que hi ha dins i tenir les coses més recollides. I amb una mica de roba que em va sobrar, vaig forrar uns botons per decorar. La decoració la vaig acabar amb una tira com de sac amb tons liles que vaig cosir al voltant.

I què es necessita amb una bossa tan gran? Un petit necesser o bosseta per no perdre les claus, la crema, la roba interior... Així que també el vaig fer!

La idea del viu al necesser que ja havia fet em va agradar... així que també en vaig posar un amb tons grocs combinat amb la cremallera lila.

Fora porta la mateixa cinta lila del cistell i un botó folrat amb la mateixa tela de la tapa. La nansa, per acabar, groga i llarga pel que calgui!

Ara si que sí! Aquest any estreno bossa!

1 comentari:

  1. Uo ooooh ohhh vamos a la playa! A mi simplement m'encanta la combinació de colors i la senzillesa dels petits detalls. N'estic segura que seràs l'enveja de la platja. Una abraçada

    ResponElimina