diumenge, 4 de juny del 2017

Rosa de Sant Jordi

Vaig una mica tard amb aquest post, però he de dir que les roses van arribar el dia que tocava... Com tots sabeu, i si no repasseu el títol del meu blog, vaig fent les coses quan tinc temps, i... en aquest cas, el que arriba quan puc és l'entrada, espero que no m'ho tingueu en compte!

La rosa de Sant Jordi d'aquest any era feta de ganxet, una agulla de pit de ganxet.


La veritat és que després de veure molts tutorials i fer diversos intents, vaig inventar el meu propi patró de rosa. El resultat va ser una rosa de Sant Jordi petita amb les seves fulles de color verd, cosides a una agulla.



Com veieu, anaven embolicades amb una cinteta catalana.

Regalet!


1 comentari:

  1. Molt xules i no pateixis que no vas tard les roses són flors de primavera i encara estem a la primavera no? Una abraçada

    ResponElimina