dimecres, 31 de maig del 2017

Necesser de Gorjus!

Feia temps que no cosia i encara més que no feia cap entrada al blog! Però després de veure el blog de Jan et Jul de com es feia un necesser amb roba reixada vaig pensar... Ep! això s'ha de provar!!!

Vaig rebuscar i vaig trobar un tros d'aquest teixit i alguna cinta que m'agradés! i Et voilà!


Vaig seguir el tutorial, però vaig fer dues modificacions! La primera posar un viu a la part de la cremallera i la segona (que ja es comenta al tutorial) vaig posar una nansa. Com que no tenia el mateix to de fil que el viu... em vaig decidir amb un color blanc, cosa que li va donar un toc divertit. No se si s'aprecia, però vaig fer una ziga-zaga per unir el viu que he de dir que em va encantar el resultat!

Per ser el primer, m'encanta! 


1 comentari:

  1. Fàcil i molt útil:-), el detall del viu a la cremallera t'ha quedat molt bé.

    Felicitats!

    Elisabet

    ResponElimina