dimecres, 31 de maig del 2017

Dracs de Sant Jordi

Tot i que ja els vaig ensenyar a Instagram, encara no havia fet l'entrada... per alguna cosa el meu blog es diu com es diu...  Tenia temps de cosir però res més...

Ara uns mesos més tard, us explico com els vaig fer i com van quedar! Al costat dels dracs hi veieu unes roses, fetes també amb feltre, un pal de pinxo i cola calenta.






Aquest és el primer que vaig fer! A partir d'aquest, fet amb feltre verd i vermell, i veient com quedava vaig fer-ne un patró i d'aquí en van sortir una bona colla més. La veritat és que ens vaig fer una vintenta (o més...)  per ajudar als nens i nenes de l'escola en el finançament de l'excursió de final de curs. Es van vendre TOTS! Així que mil gràcies a tothom!





Com veieu, el model tenia uns peus, fets amb unes boles de fusta, però finalment vaig descartar posar-los.

Aquí veieu com estaven sense cosir... vaig anar combinant crestes vermelles i grogues. Els dos quedaven molt bonics... i finalment... també fan sortir de dos tons de verd, més clarets i més foscos. No tinc cap fotografia dels dos tons de verd però ja us en podeu fer una idea.








És tot cosit a mà, amb "punto festón" excepte la zona de la cresta... un cordillet per poder-los penjar, tot i que faig fer alguns clauers per regalar.





Els ulls els vaig enganxar amb cola calenta. A mi m'encanten i pel que vaig veure a vosaltres també!
MOLTÍSSIMES GRÀCIES PER COL·LABORAR AMB NOSALTRES!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada